Betaalbare website ? Fouten die veel gemaakt worden bij het ontwikkelen van een website

Betaalbare website ? Fouten die veel gemaakt worden bij het ontwikkelen van een website

Betaalbare website nodig ?

Bij O-Design beseffen we dat een website soms een extra kost kan zijn waar eigenlijk niet echt op gerekend is. Daarom bieden wij nu tijdelijk een zéér betaalbare basis website aan. Deze website bevat drie pagina’s. Meestal is dit een homepage, een contactpage en dan nog een extra pagina waar de meeste mensen een voorstelling van hun producten of diensten geven. Een soort portfolio dus. Uiteraard is het mogelijk om deze pagina’s ook een andere invulling te geven. Het leuke aan deze formule is dat u kan starten met een betaalbare basis website en later hier verder op kan bouwen door extra pagina’s toe te voegen wanneer de omstandigheden dit toelaten. Een betaalbare website is dus vanaf nu voor iedereen mogelijk! Bekijk al onze prijzen op onze kosten website pagina!

betaalbare website ? Do’s en dont’s

Een betaalbare website voor uw bedrijf is niet langer een luxe, het is een noodzaak. Maar, gewoon omdat je geïnvesteerd hebt  in een website betekent niet dat deze ook effectief is in het verbinden met uw klanten en uiteindelijk het verbeteren van uw verkoop. Hoewel er tal van redenen kunnen  zijn waarom uw website niet effectief is, zijn hier 10 van de meest voorkomende verklaringen voor een mislukt website .

1. De website is niet mobiel vriendelijk

Dit geldt niet als een verrassing voor de meesten van ons, maar voor de eerste keer ooit heeft mobiel- en tabletgebruik  desktop gebruik overtroffen. Omdat de mobiele revolutie blijft groeien over de hele wereld, zal  deze trend in de richting van “on the go digital,” blijven. Met andere woorden, schakelen we voor ons internetgebruik meer en meer over van desktops naar draagbare apparaten . Dit betekent dat de website van uw bedrijf moet worden geoptimaliseerd voor mobiele gebruikers.

Helaas zijn er nog tal van websites die niet mobiel-vriendelijk zijn. Dit is niet goed voor het bedrijfsleven, omdat het kan leiden tot sancties van de Big G (Google), en een slechte gebruikerservaring. Een betaalbare website hoeft zo niet te zijn bij O-Design. Wij zorgen voor een goed responsive design zodat uw website op elk platform bekeken kan worden!

Om ervoor te zorgen dat uw site klaar is voor mobiel gebruik, zorg je er best voor dat u een responsive design gebruikt, met grote knoppen en hou je de lay-out best vrij eenvoudig en met de site opnieuw getest worden met speciaal hiervoor ontwikkelde tools.

2. Bevat te veel jargon

Wij begrijpen dat u een expert in uw vakgebied bent en dat u  uw kennis wil delen. Maar tenzij je rechtstreeks praat met collega-experts uit de industrie, begrijpt de gemiddelde klant niet   de technische taal of vakjargon die u gebruikt om uw bedrijf te beschrijven. Daarom is het belangrijk om op eenvoudige manier uw producten of diensten te omschrijven. Vermijd het jargon en het gebruik van eenvoudige en straight-forward taal die uw klanten gemakkelijk kunnen begrijpen.

3. Mist Inhoud

Uw klanten hebben een vraag en ze richten zich tot uw website om hen te helpen de genoemde vraag op te lossen. Dat is de reden waarom uw website frisse en waardevolle inhoud moet bevatten die real-life vragen beantwoordt.

Dat betekent niet dat ze zoeken naar uw exacte business. Bijvoorbeeld, onze blog bevat nuttige informatie voor het kiezen voor een juiste website. Als een persoon op zoek is naar advies over seo en Google adwords, kunnen ze ook terecht op onze site, want dat is de aard van de inhoud die we produceren.

Kortom, start een blog en blijf goede content aanmaken . Dit zal ook helpen bij uw SEO en content marketing inspanningen.

4. Mist essentiële informatie

Naast het zoeken naar informatie zijn klanten waarschijnlijk ook op zoek naar uw specifieke bedrijf en willen ze gemakkelijk informatie kunnen vinden.

  • Het adres van uw bedrijf met eventueel een kaartje van Google maps waarop ze kunnen klikken.
  • Contact informatie, in het bijzonder een telefoonnummer en e-mailadres.
  • Social media plugins.
  • Uren, prijzen en een “over ons” pagina.

Je zou versteld staan hoe veel bedrijven nog steeds niet deze informatie op hun website plaatsen.

En, er is echt geen excuus voor het vergeten van deze informatie. Deze toevoegingen zijn eenvoudig te integreren op uw site en meestal gratis.

5. ladingstijd te langzaam

Klanten verwachten van een website dat hij  snel laadt. In feite verwacht 47 procent van de consumenten dat een website op te laden is in slechts 2 seconden of minder. En, belangrijk om te onthouden, dat een verbazingwekkende 79 procent van de klanten die niet genieten van hun website ervaring minder geneigd zijn om ooit naar die site weer terug te keren, of iets te kopen van die site. Ook een betaalbare website moet aan deze eisen voldoen!

U kunt de snelheid van uw site met behulp van tools zoals Pingdom en GTmetrix testen. Deze tools bieden inzicht en advies over hoe u uw site-up kan versnellen.

6. Geen Call to action.

Je wilt jouw bezoekers niet achterlaten in het donker door ze te laten raden wat je wilt dat ze gaan doen op uw site. Dus, geef ze duidelijke instructies door het creëren van een oproep tot actie knop of hyperlink tekst vooraan in het midden.

HubSpot heeft 31 call-to-action voorbeelden die je moet bekijken als je wat inspiratie nodig hebt. Bijvoorbeeld, Dropbox heeft een blauw “Meld je gratis aan,” call-to-action knop die zich onderscheidt van de rest van de pagina.

Vergeet niet, zonder deze knoppen, zullen uw potentiële klanten niet verder surfen naar de diensten of middelen die u aanbiedt. Wanneer dat gebeurt, zult u niet die alle belangrijke zakelijke conversies kunnen maken.

7. De website is verouderd

Webpagina’s die worden onderhouden en een modern ontwerp hebben geven vertrouwen en geloofwaardigheid. Dat betekent niet dat het nodig is om uw site elke maand bij te werken, maar als het al enkele jaren geleden is dat u een grote website design revisie hebt gehad, dan is het tijd om naar een iets meer hedendaags design uit te kijken. Het laatste wat je wilt is een site die eruit ziet als een Geocities pagina uit de late jaren ’90.

Een reactie plaatsen

Bel ons:
Directions